هزينه پروتز سينه چقدر است؟
نوشته شده توسط : simaazizi

در جراحي پروتز سينه با جايگذاري ايمپلنت هايي از جنس خاص يا پروتز هاي سليكوني يا ساليني افزايش سايز سينه و فرم دهي صورت مي گيرد. اين جراحي بايد حتما توسط يك فوق تخصص جراحي پلاستيك صورت گيرد، زيرا جراحي پروتز سينه يك جراحي حساس مي باشد و با دقت بالايي بايد پروتز در جاي مناسب جايگذاري شود.

در هزينه جراحي پروتز سينه عوامل بسياري مانند تخصص جراح، جنس و كيفيت پروتز مورد استفاده و نوع پروتز مورد استفاده تاثير مي گذارد. همچنين هزينه كلينيك و تكنسين بي هوشي در هزينه جراحي پروتز سينه مي تواند تاثير گذار باشد، دكتر شهريار حدادي فوق تخصص جراحي پلاستيك از بهترين برند پروتز و كيفيت بالا استفاده مي نمايند و با انجام اين جراحي فرم و برجستگي زيباي را در بافت سينه ايجاد مي نمايد. دكتر شهريار حدادي تجربه بالايي را در جراحي پروتز سينه دارند در قسمت تلگرام و انستاگرام مي توانيد نمونه كارهاي جراحي پروتز ايشان را مشاهده نماييد.

انواع پروتز سينه

در جراحي پروتز سينه از دو نوع پروتز سيليكوني و ساليني كه با آب و نمك استريل شده پر شده است استفاده مي شود، اما امروزه ديگر از پروتز هايي ساليني استفاده نمي شود و پروتز هاي سليكوني بيشتر مورد استفاده قرار مي گيرد، پروتز سيلكوني در دو نوع گرد و قطرع اشكي است كه با استفاده از پروتز هاي قطره اشكي با ظاهر طبيعي سينه ها برجسته مي شوند.




:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: